close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

WeWork לא לבד: אתר ספייסנטר יעזור לכם לבחור חלל עבודה בדיוק בשבילכם

מערכת שורשטז חשוון, תשפא03/11/2020

אתר ספייסנטר ממקד ומסייע בפעולת ההשוואה של מרחבי עבודה...

תגיות:
הקורונה לימדה אותנו שגם הרגלים ניתן לשנות ואף הרגלים שנוגעים לעבודה מהמשרד, אך ראוי לציין ששינוי התפיסה הגיע הרבה לפני כן, וזאת בעקבות אותם מתחמי עבודה משותפים שהחלו לצוץ בארץ, מתחמים שמסייעים להשיג מיקום מנצח ותנאים מפנקים לצד מחירי שכירות נמוכים ותנאים מתחשבים, ופה WeWork השתלבה היטב במשוואה - הציעה לחברות הענק ולעצמאיים הקטנים פתרונות מעוצבים, נוחים, חכמים ומקיפים, כך שכיום יותר ויותר עסקים מגלים את סך היתרונות הייחודיים שמתחמים מעין אלו מציעים. עוד לא מכירים ומבקשים להבין בדיוק מה
זה WeWork?
אתם עומדים להכיר כמה אופציות מובילות בטריטוריית מתחמי העבודה המשותפים!

היתרונות המוערכים מבית WeWork
גם לכם יצא לשמוע לא מעט על WeWork, אך עדיין זקוקים להבהרה? ובכן מדובר בחברה אמריקאית שפצחה בשנת 2010 עם סטארטפ של מתחמי עבודה משותפים עבור יזמים, עסקים וסטרטאפים. את תחילת דרכה החלה החברה בארה"ב ולאחר שראתה כי טוב ייבאה את ההצלחה ארצה. כיום קיימים לא מעט סניפים שמפוזרים ברחבי הארץ, כאשר היתרון הגדול של סניפי WeWork טמון לא רק באפשרות להחליט בכול חודש מחדש האם לחדש את השכירות ולא רק ביכולת לנדוד בין הסניפים השונים בהתאם לצורך (כולל אלו שפזורים בעולם), אלא גם שלל התוספות העיצוביות וההיבטים החברתיים תורמים לא מעט. במתחמי WeWork השונים מתקיימים כנסים והרצאות, חוגים, שעות הפי האוור, שירותים משרדיים וכדומה, כך שאם מוסיפים לכל זאת מיקום מנצח, אווירה דינאמית ועיצוב מדהים, ניתן להבין את הבאזז המטורף שמתחמים אלו מעוררים. חוששים ללכת לאיבוד? עצרו באתר ספייסנטר שיעשה לכם סדר בדברים!

מבחר גדול שמאפשר בחירה ממוקדת
באופן כללי נציין שקיימים כיום מעל ל 350 חללי עבודה בישראל. לא רק במרכז הארץ אלא גם בקצוות, כאשר המבחר הגדול מאפשר לכל עסק למצוא את האופציה העדיפה ביותר, וזאת בהתאם למיקום המגורים של העובדים (או של הלקוחות), לסגנון העיצובי שמחפשים (למשל דינאמי וצעיר או יוקרתי והייטקיסטי), לאופי העסקים שהמתחם מאכלס (למשל קיימים מתחמים שמושכים בעיקר עסקי הייטק או לחלופין מקצועות חופשיים), לגובה המחיר (ולאופי ההתחייבות), לגודל המשרדים שמוצעים ולשאר ההיבטים המשלימים (לצורך הדוגמה בחלק ממתחמי WeWork ניתן להביא בעלי חיים).

גם בחירה יכולה להיות קלה
עברתם על ההיצע הגדול והתחלתם להבין מהו הסגנון שמחפשים, אך עדיין נותר קושי להבין מה בדיוק רצוי, מה בדיוק קיים ואיזו אופציה הכי נכונה עבורכם? ובכן זהו בדיוק הזמן להודות על כך שקיים אתר שעושה עבורכם את כל העבודה - אתר שמציג את סך המתחמים הקיימים, שאוסף עובדות ייחודיות, שמציג מה הלקוחות הקיימים חושבים (מציג ביקורות מכל רחבי הרשת) ואף שמציע מערכת סינונים מתקדמת.

ממקדים את הבחירה באמצעות מערכת חכמה
מכאן שאם גם אתם גיליתם לאחרונה שממש כפי שקשה להקים עסק, כך גם לא פשוט למצוא מתחם עבודה אידאלי, אתם מוזמנים להיעזר באתר ספייסנטר - האתר שיעשה לכם סדר בבלאגן! מוכנים למצוא את חלל העבודה שמתאים בדיוק לסך הצרכים והשאיפות? ובכן אתם מוזמנים להיעזר בכלים הבאים: ראשית ממקדים את הבחירה באמצעות ציון העיר הרצויה. מצאתם מתחם עבודה שנראה שווה? ממשיכים למקד את הבחירה. כיצד? כל המידע מונגש בצורה נוחה להתמצאות. ניתן לבחור בקטגוריית סקירה כללית, לעבור לקטגוריית תמונות שמסייעת לקבל תחושה ראשונית, לעבור לקטגוריית שירותים שמציינת בנקודות מה קיים וכמובן לעבור לקטגוריית מחירים שמפרידה בין מחיר שמתייחס לעמדת אופן ספייס לבין מחיר שמתייחס להשכרת משרד (קיימות קטגוריות מחיר נוספות). מה עוד? אם לא סגורים לגבי המיקום מוזמנים להיעזר בקטגוריית "מפה חכמה" ואף ניתן לקבל מידע ממוקד אודות שעות הפעילות והמסעדות שנמצאות בסמוך. יותר מזה?

לסיכום
כיום ידוע שמתחמי עבודה משותפים מעניקים תחליף אידאלי להשכרת משרדים. אנשים מעריכים את העובדה שאין צורך להתחייב לשכירות ארוכת טווח, מרוויחים רבות משיתופי הפעולה שנרקמים תוך כדי עבודה ונהנים משלל ההטבות שמסביב. מכאן שרק נותר להיכנס לאתר ספייסנטר ולמצוא את החלופה הטובה ביותר.

שורה תחתונה
כבר אין צורך להתפשר, כבר אין צורך לשלם מחירים גבוהים וכבר אין צורך להשקיע זמן ומאמצים רבים. אתר ספייסנטר ממקד ומסייע בפעולת ההשוואה. היכנסו ותיווכחו בעצמכם!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה